en förmiddag i solen och prioritering.

Solen har fortsatt att skina även denna dag och jag tog med kusinvitamin ut till Botaniska och hade mysig fruktstund (like the good old days) i den varma höstsolen och pratade om livets stora och små ting. Så värt! Fler spontandejter åt folket! Tänk att man kunde sitta utomhus i bara t-shirten utan att frysa sista september. Precis som om någon vet att vi kommer behöva all sol vi bara kan få för att orka med höstrusket som kommer att komma senare i november. Idag njöt vi av solen, för vem vet vad som väntar runt hörnet?
 
 
Imorgon åker jag norrut till en älskad familj för en helg av tankande av energi. Från början var det tänkt att jag skulle hänga inne i stan hela helgen på gospelfestival, men min luft har gått ur mig och ser istället fram emot en helg iklädd pyjamas framför ett gäng TV-serier. Känns som en ganska bra grej det också! Just nu får jag lära mig att prioritera mig själv. Tråkigt och svårt, men viktigt.
 
Ta hand om dig!!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?