när vardagen knackade på.

Dagen kom då vardagen knackade på sommarlunksdörren och tydligen var den dagen idag, men bara lite som på prov. Vi packade våra väskor och åkte som små lågstadieflickor iväg med kånken på ryggen för vår första dag i skolan, men är sedan några timmar tillbaka hemma igen för att ha några sista sommarlovsdagar innan allvaret drar igång först nästa vecka. Tänk om man alltid skulle fått börja skolan på det sättet med en pausdag från sommarlovet för att se att man faktiskt skulle överleva ännu ett år i skolan då, när man var som mest skoltrött, och bara ville ta studenten. Jag har alltså nu officiellt blivit lågstadielärarstudent på Malmö högskola och det känns ändå väldigt bra. Att då samtidigt få ha världsbästa H vid sin sida gör det hela inte sämre. Fint ska det va!
 
 
 
Här är en bild från häromveckan när jag tog en kvällspromenad runt området bara för att supa in den krispiga augustikvällen. Nog att jag älskar (!!) sommaren så ser jag ändå fram emot hösten med mysiga koftor, sjalar, födelsedag, tända ljus, fina människor och litervis med te. 
 
Har en känsla av att det kommer bli en väldigt fin höst!
 
Ta hand om dig!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?