smygbörjat och en kommande semester.

Dagarna går och helt plötsligt är det midsommarafton och vi går runt här i huset och packar och städar omvartannat inför ikväll då vi tar flyget till Kreta. Helt ljuvligt! Jag började smygjobba på mitt sommarvik nu i veckan för att komma in lite i jobbet inför nästa måndag då jag jobbar helvecka. Så smidigt att kunna ha semester men ändå hoppa in och jobba lite då och då, och inte minst att få en lön i juli också. Fina extrapengar!
 
 
Ikväll åker vi alltså hit och jag kan inte säga annat än att det ska bli väldigt skönt att få komma iväg en stund och bara ta dagen som den kommer tillsammans med familjen tätt inpå. Morgonlöpning, hotellfrukost, salta bad, lek i poolen, grekisk mat, fina gränder och kvällshäng på balkongen. Jo men jag ska nog må ganska gott den kommande veckan! 
 
Ha en fortsatt fin midsommarafton!
 











Kom ihåg mig?