hurra för ledighet!

Jobbade idag min sista dag för detta året så nu är jag ledig fram till den 3e och där i mellan ska jag ta mig till Sthlm och tillbaka men först ska jag ha en ledig dag imon! :) Idag har varit en bra dag. Har suttit i kassan i stort sett hela dagen så man är lite trött i huvudet men bortsett från det så har det varit en bra dag. Siffrorn börjar sätta sig i huvudet och i fingrarna. Mestadels i fingrarna om jag ska vara ärlig men bara jag kan det när jag är i kassan så löser det sig ;)

Har suttit och kollat Schweiz-Sverige nu från J-VM. Riktigt roligt faktiskt :) Sverige fick tillslut två poäng efter straffar men dom borde haft tre poäng. På tok för mycket slarv och dumma utvisningar.. Aja, nog snackat från nörden ;)

Nu blir det en lång dejt med kudden och sängen!
pusshej
C











Kom ihåg mig?