shoppelishoppat i den stora staden!

Jag blev släppt i Stockholm med ganska mycket pengar i fickan och det kan ju bara sluta på ett sätt.. Massa kläder! :D Vi hade en heldag i den stora staden på onsdagen och då visade verkligen Stockholm sin bästa sida! Jag har alltid tyckt att Göteborg har varit bättre en Stockholm men nu har Göteborg fått konkurens. Stockholm är så vackert när solen lyser. Mysiga gränder, vatten överallt och så roliga affärer såklart! Nä men Stockholm har absolut fått ett bra betyg! Igår (torsdag) Så åkte mamma, Anki (moster), Antonia (kusin) och jag in till Barkaby outlet för ännu mer shopping. Blev dock inte så mycket från själva outleten (heter de så? ;)) Men det fanns lite affärer runt omkring så skor fick jag köpt iaf :) Inte nog med det utan idag påväg hem så åkte vi inom Lager 157 för lite shopping. Fick köpt en kofta och ett linne! :D Här nedan så kommer det lite bilder. Dock i en väldans oordning men skriver lite under så ni vet vart jag köpt det! :) Lägger även upp bilden på oversizetröjan och byxorna som jag köpte på HM för en vecka sedan :)
En bild ut över vattnet precis brevid riksdagen
skor från skopunkten för 349 kronor
mörkblå kofta från lager 157 för 120 kronor
oversize tröja från HM 159 kronor (rabatt) Egentligen 199 kronor.
tshirt från Carlings sommarrea. 60 kronor.
Linne från lager 157 för endast 60 kronor
vänster; Byxorna från HM, 99 kronor. Höger; mörkblå chinos JC för 399 kr
Ring från KUS, 140 kronor.
-
Nu blev det mycket bilder här i konstiga storlekar menn jag har haft det väldigt bra i Stockholm/Bålstad och nu har jag kläder så jag klarar mig hela hösten! :)











Kom ihåg mig?