hej på er!

Det är lördag och inte vilken lördag som helst utan det är första dagen på det efterlängtade lovet. Hur skönt? Jätteskönt!
Var hos Elin igår på halloweenfest. Lite för mycket alkohol för vissa men det var trevligt. Det är ju halloween så då var det självklart maskerad. Riktigt roligt! Jag körde mitt vanliga, punkare. Älskar verkligen att vara punkare. Jonas tyckte att jag hade rätta kroppen och ansiktsformen för att vara punkare men tror inte riktigt det är något för mig. Det är roligt nån gång ibland men inte en chans att jag skulle orka fixa mig så mycket varje dag. Tar ju en evighet! ;)

Idag blir det en ganska lugn dag. Ska städa rummet och lite sånt där roligt.. Mamma och pappa åkte precis iväg till Varbergs kurort för att ha en spahelg. Lite avunsjuk är jag väl men dom är värda en helg med tid för varandra så jag är mest glad för deras skull. Snart snor jag ju med mig mamma till Spanien så då kan väl pappa få ha henne en helg ;)

Men nu när mamma och pappa är på SPA och Jonas är och spelar golf (som vanligt) så blir Viktor och jag själva hemma. Han skulle nog iväg ikväll till några vänner så jag blir själv hemma. Ganska skönt ändå. Få ha TVn för mig själv och får välja exakt vad jag vill titta på. Jag ska nog kunna underhålla mig själv :)


bild från igår

Nä, städning var det ja.

Ha en bra dag!
Carro











Kom ihåg mig?