italiano!

Har haft en fin eftermiddag med min käraste. Tog en snabbvisit förbi NellyOutlet men det blev ett bra besök för min plånbok. Hittade ingenting med andra ord. Eller hittade ett par skor men dom var pytteförsmå och Isak tyckte inte om dom så jag lämnade kvar dom där på hyllan. Men dom kostade bara 150 så det var nära att dom fick följa med hem ändå men inte denna gången. Efter det så tog vi en sväng inom elgiganten och ÖoB för att köpa bläckpatroner och stekpanna. Vi avslutade vår Boråstripp på kulturhuset där vänner spelade. Vi bangade alltså Loreen för Newman brothers band, Tyckte vi gjorde rätt val! :) Väl hemma som väntades det fotboll och lite kvällsmat. Isak som är italienare var en nöjd man denna afton och jag är väl villig att hålla med om att Italien var värda att gå til final efter denna matchen! :)

 

Nu ska jag tjura lite över olika orsaker och sen försöka sova!
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft! :)

puss



PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie    •  

Men va snäll du är, jämt jämt jämt! :D
På Veromoda, 179:- som HITTAT!

Svar: Det är väl dumt att vara annat än snäll? ;)
Jag som var på veromoda idag. Får åka tillbaka dit någon dag och kika efter tröjan! :) Det finns så mycket snyggt på rean nu. Helt underbart! :D Kan köpa ganska mycket utan att det gör allt för ont i plånboken! ;)
//Carro










Kom ihåg mig?