hej på er!

Det har varit en något dålig uppdatering här denna helgen men ibland är det faktiskt okej. Födelsedagen blev verkligen perfekt! Sisådär 60 personer var här och firade oss och allt var bara perfekt! En kväll med fina vänner, god mat och många, många skratt. Fick tom träningsvärk i käken. Det ni! Fantastisk känsla var det! Jag har fått så många fina saker också!  Jag kan skatta mig lycklig med så fina människor i min närhet! Har dock sovit på tok för lite denna helgen. Somnade runt 4-5 natten mellan fredagen och lördagen och gick upp vid 08.30 så det var inte många timmar som man fick sovit där men man klarar det mesta men man känner sig något sliten nu om man säger så. Men det har varit en fantastiskt bra helg! Cissi och jag sitter nu utslagna i en skön soffa och kollar film. Mycket mer än så orka vi inte!  Vi var dock duktiga och lovsångsteamade i förmiddags  så lite nytta har vi allt gjort! Kalas i fredags, kalas igår, lovsångskväll i Skene på kvällen, kyrka idag och nu film. Man blir trött av att fylla år!
 
Carolinea_











Kom ihåg mig?