s e m e s t e r.

Efter lite schemakrångel från chefens sida så har jag gått på semester fyra dagar i förväg, alltså idag. Lite surt att gå miste av de 1500-2000 som jag skulle tjänat men också VÄLDIGT skönt att ha semester! Så idag har jag njutit till max tillsammans med familjen. Himmelen valde att öppna sig nu på kvällskvisten och det åskade och blixtrade som aldrig förr så vi satte oss runt ett bord och spelade ett parti risk och som jag tillslut vann. En mycket bra eftermiddag/kväll. Hade lovat Viktor att vi skulle ha vårt årliga HarryPotter-maraton när jag fått semester och när jag nu fick den idag istället för på fredag så tänkte vi sätta igång. Vi laddar upp med madrasser framför tvn, täcken, gosiga kuddar i massor. Vi kommer antagligen somna mitt i nån film så d gäller det att vara väl förberedda. 
Nu när jag gått på semester på obestämt tid så litar jag till detta ord. Jag litar på att Gud har en plan med mitt liv och med min höst för just nu vet jag väldigt lite. Jag vet att jag kommer vara vikarie på fyra olika dagis och att jag förhoppningsvis kommer kunna jobba lite på ICA (iaf ha kvar mina två lördagar i månaden) men mycket mer än så vet jag inte. Drömmen vore att få ett vikariat av något slag nånstans så att jag skulle haft en grund att stå på för det dumma med vikariejobb är att man aldrig vet hur mycket man får. Vissa veckor kanske man fått jobba 4-5 dagar medans det kan vara ett uppehåll på två veckor då man inte jobbar alls. 
 
Ni kan väl hålla en tumme eller två för att jag ska hitta något som jag trivs med i höst?
KRAM
 


S    •  

Du blev av med 4 arbetsdagar och jag har 4 kvar ;) Åå, jag har alltid velat ha HP maraton. Får väl ta tag i det snart ;)

Svar: Bra galet att du jobbar ditt sista pass på över ett år! Om några dagar drar vi iväg på äventyr!! :D
Caroline Andersson










Kom ihåg mig?