Sista.

Idag går jag på min sista jobbvecka som sommarvikare för denna sommaren. Det har hunnits med 15 jobbpass under juli månad och har fyra kvar innan det är över för denna gången. Rivstartar semestern med bröllop, Sthlm, Puls, broders flytt till skåneland och sedan är det lugnt i några dagar innan tre dagars jobb är inplanerat. Något fullproppad semester men jag gillar det! Får spendera massa tid med människor som jag gillar och kanske framförallt med Sofie som flyr landet i ett helt år. Hur i all sin dar kommer jag klara av att säga hejdå till henne? Tacka vet jag skype!
Sofie är vännen som man ringer/smsar när man är ledsen, glad, kär, pirrig eller bara behöver ha någon att prata med. Hon är en äkta vän och jag tokgillar henne megamycket och kommer sakna henne nåt så vansinnigt. Kommer spendera hela min nästa vecka tillsammans med henne och ska då ta vara på varenda lite stund som jag har med henne. Alla borde ha en vän som Sofie!
 
Ha en fin dag!


Anonym    •  

varför skriver du aldrig ut namnen på dina vänner?

Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt. Har nog inget vettigt svar på det. Vet inte alltid om alla vill vara publicerade i bloggen men jag har inget vidare bra svar eftersom jag publicerat bilder på dem ibland.
Caroline Andersson

S    •  

Här sitter jag och är nästan till tårar av vad fint du skrivit! Kan inte annat än tacka av hela mitt hjärta och säga detsamma!! DU ä bra och DEN vännen som alla borde ha! Jag är så tacksam att du vill vara min vän! Pussar på dig!!

Svar: I´m just telling you the truth, honey! PUSS!
Caroline Andersson










Kom ihåg mig?