benböj och bröllopsfix.

Efter repet igåreftermiddags så packade vi in oss i bilen, trots att det då ösregnade, och åkte mot golfbanan för att gå 18 hål. Som tur var så slutade det regna sådär brutalt som det gjorde när vi åkte utan det duggade bara lite och det är inte lika jobbigt. Det gick helt okej för mig men inte tillräckligt så det får bli nya tag kanske i eftermiddag eller imorgon. Jag har verkligen börjat tycka det är roligt att spela golf! Eller ja, roligt och roligt, det beror på hur det går såklart.. ;) Igår hade jag stegräknare på mig när jag spelade och totalt gick jag 11678 steg och 9.5 km. Det är ändå rätt bra tycker jag! Igår passade jag även på att köra lite allsidig träning under tiden. Tänk först att man går nästan en mil med några extrakilon på ryggen och så passade jag på att göra knäböj så fort jag stog stilla. Två flugor i en smäll helt enkelt! :)
 
 
Idag vankas det bröllop för finaste E och hennes J. IIh, jag laddar! Nu börjar verkligen mina vänner att gifta sig. Lite galet är det allt! Jag får väl tänka på att de har några år i försprång på mig så det är lungt! ;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa allt som måste fixas!
 
ha en bra dag!
/C
 











Kom ihåg mig?