min dag.

Påskäggsletande, frulle, packning, godisätande, niotimmars jobbpass, och midnattsgudstjänst. Det är min påskafton det. Ändå helt okej om ni frågar mig! Börjar känna mig lite nervös inför morgondagens flygtur så det ska bli rätt skönt att ha dagen uppbokad med annat så det inte bara blir att man tänker på det. Frågan är bara om man packat ner allt som man behöver. Förra gången jag packade i min resväska var när jag skulle till fjällen så nu känns det som om jag har alldeles för lite kläder med mig bara för att alla desa tunna kläder knappt tar någon plats. Men det ska nog bli väl! Känner jag mig rätt så har jag säkert för mycket kläder med mig men känner att det är bättre när det är åt det hållet och inte tvärtom. Om man bortser från själva flygresan som jag inte är något större fan av så ska det bli riktigt roligt att få komma iväg till solen. Få träffa Jonas igen och bara njuta av en vecka tillsammans! Min dator kommer följa med så det blir nog lite OTH-tittande på vägen ner. Får väl se hur länge batteriet håller men lite tidfördriv blir det iaf! Sedan har jag många bra offlinelistor på min spotify så bra musik det har vi också. Vi är så förberedda så!
 
gårdagens organiserade pack-kaos.
 
Nu åker jag och firar min påskafton inne på ICA.
Ha en riktigt bra dag!











Kom ihåg mig?