Gårdagen.

Tåg, tåg, tåg, buss, häng i Glimåkra, buss, tåg, tåg. Så såg min gårdag ut skulle man säga. Åkte redan 7.13 från Horred och var i Varberg igen 20.40 så det var en lång dag på vift men också en väldigt rolig dag. Alltid spännande med nya skolor och få träffa nya människor. Kommer jag in på denna skolan så har jag sannerligen ett svårt val framför mig. Det jag vet är att det blir en skola i Skåne jag kommer tillbringa min tid på. Livet är minsann spännande, tänk att lilla jag ska ta mitt pick och pack och flytta hemifrån. Konstig känsla.


När det är så fint väder som det var igår så är det så galet vackert i Varberg. Lyckades ta en bild i farten genom fönstret. Visst är det vackert?! Det var lika vackert på vägen hem med en illröd solnedgång men med smutsiga fönster så lät jag bli att fotografera. 

Nu, efter tolv timmars sömn, väntar frukost i solen.

KRAM!











Kom ihåg mig?