när den är som bäst.

Vilken fin dag det varit idag, alltså fin på alla sätt och vis. Har varit strålande sol och hela fina familjen har varit hemma vilket inte är det vanligaste nu för tiden och jag som älskar familjehäng har njutit. Mamma och pappa flög dock ur huset framåt eftermiddagen men vi syskon var kvar hemma och V kom med förslaget att vi skulle spela Crocket och sagt och gjort så blev det Crocketspel a la Anderssons. Underskattat alltså! Skrattandes kämpade vi oss igenom bana efter bana och jag lyckades vinna två av tre "matcher" så inte konstigt jag tyckte det var ett roligt påhitt. Fina bröder har jag minsann! Kvalitetstid när den är som bäst! Men kvällen kom och även dem var bortbjudna och ensam stod jag kvar på trappan och vinkade adjö. Nä, riktigt så allvarligt var det ju inte. Själv blev jag men hade då inga som helst problem med det. Jag har hängt med mig själv (fint sällskap :)). suttit ute i kvällssolen och väntar nu på att brödet ska jäsas klart. Som ni hör så går det inte nån nöd på mig alls. 
 
världens bästa ur arkivet.
 
Hoppas ni njuter av sommaren och att ni haft en lika bra dag som jag haft!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?