Las vegas, baby!

Det är lördag och jag har äntligen fått (betalat dyrt) wi-fi efter några dagar helt utan kontakt med omvärlden. Vi har hunnit åka 35 timmar tåg, sovit en natt på ett läskigt hostel i Kingman och nu hänger vi sedan ett dygn tillbaka i ett soligt och varmt Las vegas. Värmen är helt ljuvlig och vi ligget vid poolen så fort tillfälle ges, men annars tycker jag Vegas är en rätt obehaglig stad. Häftig på många sätt med alla lampor och byggnader, men magkänslan är inte alls bra. Tycker det är så obehagligt att en stad kan sluka så många själar genom att spela bort pengar och gå på strippklubbar. Som sagt, en väldigt häftig stad och jag är glad över att fått uppleva detta, men jag kommer nog aldrig åka tillbaka hit.
 

Dagens utsikt.
 
Klockan är snart 13.30 här och vi ska ut och luncha.
 
Ikväll väntar finklädsel och Stellar awards. Crazy!
 
KRAM!
 
 











Kom ihåg mig?