gräsmattehäng och en gnutta vemod.

Strålande sol, varma vindar, shorts, tshirt, solglasögon, en filt på gräsmattan, en ask med jordgubbar och lite go musik i bakgrunden. Om jag haft en fin söndag? att jag har! Imorgon påbörjar vi vår näst sista vecka här i Glimmaland innan sommaren stundar. Det är så surrealistisk att vi faktiskt snart flyttar härifrån. Flyttstädningen (saneringen) har vi så smått börjat med för att slippa röja allt sista dagarna, men jag måste ju ändå säga att det är med en (stor) gnutta vemod. Vilka är det som bor i villa 7 nästa år? vem tar över mitt rum? Min bror har kommit in och ska vara med i nästa års kör vilket jag tycker är så rysligt roligt för det innebär att jag kan komma och hälsa på precis hur mycket jag vill. 
 
fina sjuor!
 
 
 
Hur har din söndag varit? 
 
KRAM!











Kom ihåg mig?