stressfri.

Den ljuva helgen är här och jag njuter för fullt av att bara vara och slippa känna av den överhängande vardagsstressen och bara få ha en kravlös helg utan några storartade planer. Under gårdagen sken solen som om den aldrig gjort annat och jag satte mig mot väggen och njöt av vårens första glass och njöt extra mycket då glassen kostade superbilligt då pressbyrån har halva priset. Bästa grejen! Idag mulnade det dock på rejält och bortsett från en stadsrunda i förmiddags har det varit inomhushäng med lite pysslande, filmtittande och nu alldeles precis en långdusch. Sa jag att jag njöt av den stressfria helgen? tåls att sägas igen.
 
 
Är ni några som sett djungelboken som går på bio just nu? Har hört väldigt mycket gott om den och har haft två biobiljetter liggandes i plånboken bra länge så nu slog jag slag i saken och reserverade platser till morgondagen så får vi se om vi ger filmen lika bra betyg som imbd gjort.
 
Njut av helgen, hörni!
 
KRAM!


Polly Svensson    •  

Jag har också hört gott om filmen, har dock inte sett den än, men jag vill =)

Svar: Den lär gå på bio ett tag till så du har fortfarande din chans! :)
Caroline.










Kom ihåg mig?