Att vara på benen igen och en längtan.

Det började med lite kli i halsen i söndags, övergick till total trötthet under måndagen och vips låg jag utslagen i förkylning och feber. Jo, men tack för den! Har varit så nöjd över att jag klarat mig undan förkylning och feber under hösten, men nu var det tydligen dags. Om jag haft en produktiv vecka? jorå, om 60 (!!) avsnitt Grey´s anatomy räknas in till produktivt så har den absolut varit det. Japp, det har legat på den nivån. Okej, jag har pluggat lite också, men mest har jag hängt under täcket med datorn som sällskap. Tack och lov börjar jag, såhär en vecka senare, känna mig på banan igen. 
 
 
Igår fick jag en toklängtan efter att åka över den lilla vattenpölen och hänga i Chicago igen, strunta i skolan ett tag och leva i gospelbubblan igen. Jag vet att det inte går att genomföra, men man kan väl få drömma lite? 
 
Ta hand om dig! 
 
 











Kom ihåg mig?