Dagar som dessa.

Att ha dagar som dessa då livet bara flyter på precis som det ska och man får avsluta dagen tillsammans med sin älskade bönegrupp gör att livet genast känns så mycket enklare att leva. Dagar då man bara får umgås, prata om livet och faktiskt får tycka att delar av livet suger mer än andra och så får det vara så. Dagar då man tillsammans får lyfta upp sina glädjeämnen och sin kamp till Honom som har hela ens framtid i sin hand. Idag har jag haft en av de dagarna och det är en av många saker som jag är så tacksam över. 
 
Min plan var verkligen att somna runt 22 denna kväll, men så kom jag in på mitt rum och tänkte bara be lite och läsa något kapitel i Bibeln innan jag skulle gå och lägga mig för natten. Jo, men tjena. 1.5 timme senare och jag kände att okej, jag borde verkligen sova nu om jag ska vara någorlunda pigg imorgon. Jag älskar när man får in flowet i bönen och bibelläsningen och man bara vill fortsätta lite till. "Jag ska bara sa Alfons Åberg." - hade passat minst lika bra i mitt liv... ;) 
 
Dagens tips; läs Romarbrevet!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?