under täcket.

Ett duntäcke, en skön pyjamas, några koppar te, ett gäng avsnitt av favorietserier, en febertopp och en hals som vägrar samarbeta. Ungefär så som min söndag sett ut. Jag borde insett det igår när matlusten plötsligt var som bortblåst, men varför skulle jag bli sjuk nu? tydligen har man inte mycket att säga till om det. Tur är väl att jag har självstudier imorgon och på tisdag innan jag går ut på praktik på onsdag så då kan jag åtminstone sova ut, fortsätta leva det ljuva pyjamaslivet och ändå plöja igenom monsterboken som ska läsas igenom inför nästa arbete som ska skrivas. 
 
En sjuklings brunch sammanfattad i en bild - jordgubbar från sommarens självplock och färsk ananas. 
 
En söndag då jag egentligen tänkt gå i kyrkan och luncha på stan med fina vänner blev istället en heldag under täcket, men förmodligen var det precis just detta som jag behövde. Förhoppningsvis vaknar jag feberfri imorgon!
 
KRAM!


Veronica Wallgren    •  

Krya på dig!

Svar: tack snälla! :)
Caroline.










Kom ihåg mig?