Ett annat sätt att vakna på.

Att vakna långt innan alarmet skulle ringa och bara kunna njuta av att ligga under varma täcket, scrolla igenom instagram och bloggar är ju ändå helt fantastiskt. Precis detta gjorde jag i morse och hade som plan att äta frukost i lugn och ro med tidningen som sällskap. Den fina planeringen kom av sig lite när jag kollade på klockan igen och upptäckte att klockan var 07.17 (!!) och att jag skulle vara klar för att cykla till tåget 10 minuter senare. Jag hann slänga i mig frukost, packa väskan och var i tid för att möta upp min fina cykelkompanjon minuterna senare. Kanske inte den morgon jag önskat, men att få den extra timmen sömn var välbehövligt. Den extrema trötthet jag kände av för några veckor sedan är tillbaka så nu försöker jag ta en dag i taget och ta några extra djupa andetag mellan varven.
 
njutbar soluppgång på Kreta.
 
Ikväll vankas luciaövning och sedan kvällsgym, men först mellanmål och en powernap!
 











Kom ihåg mig?