hatkärlek.

 
Denna bilden från förra sommaren får återspegla glädjen av träningsvärk, endorfintoppar och äckeljobbiga träningspass. Jag ska erkänna att det finns lite (mycket) hatkärlek till åtminstone träningsvärken och alla äckeljobbiga träningspass som erbjuds just nu. För visst älskar jag att ta ut mig till max, men fy tusan vad jobbigt det är. Trots regn och en dag som aldrig riktigt vaknade till liv tog jag med mig J bort till Gerdahallen och körde en riktig genomkörare på ett HIT-pass (high intervall training) och det är verkligen ett pass jag har stor hatkärlek till. Tabata som träningsform är något jag älskar men likväl här så är det brutalt jobbigt. Kommer nog ha en hemsk träningsvärk precis överallt imorgon.
 
Som sagt, massa hatkärlek till dagens träningspass.
 
KRAM!
 











Kom ihåg mig?