hej vintertid.

Så kom dagen då man drog tillbaka klockan en timme och de mörka kvällarna är nu ett faktum. Kollade på klockan tidigare ikväll och undrade för mig själv om det var läggdags snart - klockan var 17.30. Jahapp. Hej mörkret! Jag har inte saknat dig det minsta. Dock var det ändå liiite småmysigt att dra på sig vinterspringtightsen istället för tunnisarna man kan ha på sommarhalvåret och bege sig ut på den sköna långpromenaden jag sett fram emot sen i morse. 
 
Men nog gillar jag att vara barbent allra mest. Helt klart. 
 
Jag har relativt lediga (skolfria) dagar framför mig vilket ska bli så skönt. Ska försöka fylla dem med så mycket frisk luft jag bara kan och känna lyxen av att kunna gå på vilket träningspass jag vill och slippa fundera på när jag kommer hem från skolan. Något annat jag ska göra denna veckan är att fylla på sömnkonton och njuta av att ligga kvar under täcket lite extra. Minihöstlov helt enkelt.
 
KRAM!











Kom ihåg mig?