barbent och en doft av såpa.

Det är mitten av september och det är högsommarvärme utanför fönstret. Hela min kropp var inställd på jeans, mysiga tjocktröjor, sjalar och litervis med te, men fick sommar och barnbent istället. Det gör egentligen inte mig något alls att förlänga sommaren några veckor, men lagom till oktober kan jag ändå vara redo för hösten och dess fina kläder. Jag firar födelsedag om två veckor så håller en tumme för att det ska vara fint väder fram tills dess, men det har jag svårt att tro. Så länge det inte ösregnar och är sådär Lundensiskt blåsigt så kan jag vara nöjd med vad som. Tänk om man ändå kunde få ha ett finger med i spelet när det gällde den saken. Den som lever får se helt enkelt!
 
senaste på mitt instagramflöde.
 
Skolan tar upp mycket tid just nu och igår var det dags för vår första redovisning som, trots nerver, gick hur bra som helst. Så skönt att få det avklarat! Imorgon får vi ut hemtentan och på måndag är det dags för nästa redovisning så det är ganska mycket inom SO-ämnena som ska tentas av just nu, men det ska nog gå vägen. Idag har vi haft skolfri dag vilket egentligen bör innefattas läsning av böcker, men jag passade på att ta en helt ledig dag och har istället grundstädat rummet och kan nu njuta av en lätt doft av såpa i rummet. 
 
Hoppas DU mår bra!!
 
kram.
 
 











Kom ihåg mig?