ljuva, ljuva sommar.

 
s o m m a r t v å t u s e n s j u t t o n g e n o m e n m o b i l k a m e r a .


Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille    •  

härligt fina foton =)

kramizzz

Svar: tack så mycket!! :)
Caroline.

veckomagasinet anne von porat    •  

Verkligen fina bilder

Svar: tack snälla du!
Caroline.

Amanda Jona [FOTOGRAF]    •  

Alltså åh så fantastiska bilder! Ser ut som en riktigt bra sommar :)

Svar: tack snälla! Och JA, det har varit en fantastisk sommar! :)
Caroline.

Hanna    •  

Vilka härliga sommarbilder!

Svar: TACK! :)
Caroline.

Jessica Högberg    •  

Oj oj vilka härliga bilder!

Svar: TACK fina du!
Caroline.

Marie Bergman    •  

Fina bilder :) Ser ut som att du har haft en väldigt härlig sommar :)

Svar: Det har jag verkligen haft! :)
Caroline.

Marias Memoarer    •  

Vilken härlig sommar du haft! Jag missade nätt och jämnt den nordiska sommaren då jag nyligen kom tillbaka från Australien.

Svar: Jag har haft en mycket fin sommar! Dock vet jag inte om du egentligen missat så mycket av det vi brukar kalla "sommar". Snålblåst, 17 grader och duggregn. Men den har helt klart haft sina guldstunder! Välkommen tillbaka till Svea igen! :)
Caroline.

Ida    •  

Så fina sommarbilder! :)

Svar: tack fina du!
Caroline.

Klassicisten    •  

Åh vilka fina bilder!

Svar: tack snälla du!! :)
Caroline.










Kom ihåg mig?