Att lyssna.

Jag bara måste berätta om den mysiga kvällen jag hade för mig själv igår. Okej, jag måste ingenting mer än att borsta tänderna och knata bort till praktiken, men ni fattar. Den mastodonttröttheten jag berättade om hängde kvar som ett retligt plåster så jag bestämde mig för att ha en hemmakväll med mig själv istället för att hänga med mina bönor som jag annars gör på onsdagskvällarna. Jag tog en långdusch och gjorde huden bebislen med ny body scrub från Rituals och kröp sedan ner under täcket innan klockan ens slagit 20.00 och hade chilledill-listan på i bakgrunden och bara njöt av lugnet. "Lyssna till ditt hjärta som vet vad du känner, Det finns ingen annan än du som bestämmer." Texten som den gamla popduon i Friends sjöng känns ändå väldigt rimlig mest hela tiden. Ibland behöver man lyssna till sitt hjärta och på sin kropp för att känna vad det är man behöver. Jag var behov av en pyjamaskväll och en rejäl påfyllnad på sömnkonton. 
 
sådant man kan länga efter.
 
Nu --> tandborstning och sedan en heldag på praktiken.
 
Önskar DIG en fin dag!











Kom ihåg mig?