sex år.

Den fjortonde februari innefattar inte bara alla hjärtans dag utan det är även dagen då denna blogg startades. Tänk att det redan gått sex år sedan jag skrev mitt första blogginlägg! Eller okej, det är ju faktiskt inte riktigt sant då jag haft en tidigare blogg som jag tog bort när designen krånglade och jag inte visste bättre. Jag är så glad att jag tog tag i bloggandet igen efter det korta uppehållet. Utan det första inlägget hade jag aldrig kunnat sitta här, sex år senare, och gå tillbaka i arkivet och se vad jag hittat på genom åren. Jag har skrattat mig till magkramp samtidigt som tårarna runnit nedför mina kinder. Tänk vad mycket som hänt under de senaste sex åren! 
 
Bloggen har gått från att ha sådär 3-4 läsare/dag till att ha en besöksnivå som ibland skrämt mig, men jag är så tacksam för er. Att ni besöker, läser mina inlägg och lämnar små spår efter er betyder verkligen mycket! Har jag gjort skillnad för en enstaka person genom det jag skriver är det värt allt. Jag bloggar för er skull, samtidigt som jag även bloggar för min egen del. Bloggar för att jag en dag ska kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde den fjortonde februari 2017. Att skriva dagbok i en fysisk bok är fantastiskt, men här kan jag även se vad jag gjort i bildform.
 
På storebrors student -11
 
För sex år sedan var jag 17 år och gick i ettan på gymnasiet. Tänk vilket annorlunda liv jag levde då jämfört med det liv jag lever idag. Om sex år är jag 29 år och jobbar förmodligen som lågstadielärare någonstans i detta land. Tid alltså, fascinerande!
 
KRAM!


Hasse Andersson    •  

Om sex år är jag pensionär... vad var de du skrev om tid?
Pappa

Svar: att sex år samtidigt är en lång tid. Man hinner göra mycket på så pass lång tid :)KRAM!
Caroline.










Kom ihåg mig?