Hei Norge!

Med höga förväntningar åkte vi (jag och mina föräldrar) till landet i väst och jag blev inte besviken. Ett land där vi vandrat tusentalssteg varje dag, suckat över långa och branta backar, gått i trappor i massor, haft snöbollskrig, njutit av all vacker natur, utmanat rädslor, kört 200 mil bil, ätit hotellfrukostar och bara haft en väldigt skön vecka. 
 
- Kristiansand - Preikestolen - Stavanger - Bergen - Oslo -
 
 
 
Takk Norge for denne gang, jeg håper å se deg igjen!


Sarah    •  

Va kul o va där o så mkt fina bilder :)

Svar: Norge är ett mycket vackert (och instagramvänligt!) land! :)
Caroline.

JossanHaugen    •  

Norge är ett väldigt fint land!.
Min pappa va från Norge, så spenderade mina somras som liten där:)

Svar: visst är det? Var första gången jag var där, men absolut inte den sista. :)
Caroline.










Kom ihåg mig?