En bal på slottet.

Dessa tider på året blir jag så sugen på att gå på bal. Instagram, facebook och dieverse sociala medier fylls på med människor med fina klänningar och frisyrer. Tankar flyger tillbaka till min egen bal. Den var ju ändä väldigt fin. Vill ni se? Förmodligen inte, men jag tycker ju det är kul så så får det bli. Imorgon är det FYRA år sedan jag tog studenten, men mer om det då. Nu BAL! 
 
Hade förmodligen haft både annan klänning och frisyr om jag fått göra om det idag, men just då var jag så nöjd med mina val. Och kolla in vännerna. SÅ fina! 
 
Note to self nr1, du klarar dig bättre utan lösnaglar som helt klart förlänger toalettbesök med några minuter.
Note to self nr2, får du ett glas cider över din balklänning så går allt att lösa med diskmedel, vatten och en hårfön.











Kom ihåg mig?