Ändå ganska snart och lite lagomliv på det.

Första mars aka första vårmånaden är här. Hurra! Jag vet, vi kommer säkerligen få sju vändor med snö innan det blir vår på riktigt, men man kan ju ändå få hoppas lite. Hoppas på lite mer solsken än vad föregående månad bjöd på och även lite mindre snorighet och sånt där onödigt förkylningskrafs som hela februari var fylld med. Vi säger så. Första mars innebar också att min tre månaders långa träningsvila är passé! ännu ett stor hurra på det! Träningsvilan var välbehövlig och jag behövde få en paus från all hurtighet för att komma i fas med mig själv först. Tråkigt, men ack så viktigt. Det är ett lagomliv jag är tillsagd att sträva efter och inte det liv som jämnt ska vara antingen eller. Jag är ett proffs på det sistnämnda. 
 
 
Idag firade jag att träningsvilan var över med en löprunda och att äta choklad. Det är den balansen jag eftersträvar och jag önskar så att jag ska kunna fortsätta så med gott samvete. Kanske inte choklad efter varje löprunda för då kommer jag inte vara favoriten hos tandläkaren längre (vilket ändå inte får hända. ;)), men ni förstår tanken. Lagomlivet där choklad, pizza och chips kan vara en naturlig del av livet och inte bara torsk, broccoli och några glas vatten.
 
Hurra för mars månad och för att det ändå ganska snart är vår i luften.
 
KRAM!











Kom ihåg mig?