Firat in våren.

Att våren går fort är väl egentligen ingen nyhet, men att veckorna går såhär rysligt fort hade jag visst glömt av. Valborgshelgen med allt vad den innebar är förbi och kalendern visar andra maj tvåtusensjutton. ANDRA MAJ. Alltså förstår ni!? Snartsnartsnart är sommaren här. Ljuva tanke. Innan dess ska jag dock hinna packa ihop ett korridorsrum och flytta några meter till min lägenhet, skriva ett arbete, hålla en redovisning och däremellan njuta av solen så mycket jag bara kan, sitta på en picknickfilt i Botan och äta kvällsmat och bara andas in vårluften.
 
 
Som sig bör så hängde jag, tillsammans med övriga lundabefolkningen, i Lundagård igårkväll och lyssnade på studentsångarna. Nu är det maj och vi har firat in våren på bästa sätt.
 
Ta hand om dig.
 
KRAM!











Kom ihåg mig?