Tacksamt.

Här har det visst ekat tomt ett bra dag och ibland blir det bara så. Livspusslet minsann. Det pusslas på och nu känns bilden något mer klar än tidigare. Jag är inflyttad i lägenheten och har både säng, soffa och köksbord. Det ni! Det är med stor tacksamhet jag ser tillbaka på de senaste veckorna då jag varit omgiven av så fina människor som hjälpt till på olika sätt. Någon har packat ihop lådor, andra ha burit, någon har packat upp i skåp och någon annan har skruvat ihop möbler och så vidare många varv till. Tacksam much? JAPP!
 
Tacksam över att få göra livet tillsammans med dessa.
 
Nu puttrar köttfärsen på spisen sedan timmen tillbaka och låter den nog stå kvar där ett tag till. Tänk så fantastiskt att få ha ett eget kök där jag faktiskt kan göra så. Jag behöver inte tänka på att en annan ska ha spisen efter mig och att jag borde skynda på. Något annat lyxigt är också att få krypa ner i ett varmt badkar efter en eftermiddag bland snor och sandkakor. Blev visst några timmars jobb efter morgonens skola.
 
Ibland behöver man ta på sig sina tacksamhetsglasögon för att inse att
livet är så mycket mer än bra betyg och en vältränad kropp.
 
Ta hand om dig!
KRAM!
 











Kom ihåg mig?